Information​

Praktisk Information

1.​Priser:
Alle priser som er oplyst på hjemmesiden, er inkl. moms.

Til alle vores grillmenuer tilbyder vi en professionel Grill mester som tilbereder, griller og skærer for/ud i forbindelse med den valgte grillmenu. Kartofler, salater og andet tilbehør tilberedes og anrettes ligeledes af vores Grill mester, hos dig. Som udgangspunkt bliver Grill mester indtil alle, har spist!

Grill personale skal du selv afregne inden han/hun forlader jer! Du kan betale Grill personale kontant. Der afregnes kr. 300,- pr/time regnet fra ankomst til han/hun forlader stedet. Medmindre andet er aftalt. Er du en virksomhed med CVR nr, er det muligt at betale for Grill mester via faktura.

2.​Antal kuverter:
Der er et minimum på 10 -35 kuverter (voksne), hvilket er gældende for alle menuer, medmindre andet er aftalt. Børn i alderen fra 0 – 5 år er gratis og børn i alderen 6 – 10 år er ½ pris. Vælger du at sammensætte din egen grillmenu, skal du være opmærksom på, at der også et minimum på kr. 200,- pr. kuvert. Ved min. 25 personer.

3.​ Bekræftelse:
Ønsker du at acceptere et modtaget tilbud, skal du gøre det skriftligt pr. mail, herefter vil du modtage en ordrebekræftelse. Når du har modtaget din ordrebekræftelse, kan du være 100% sikker på vi har reserveret den oplyste dato for arrangementet til dig – ikke før!

For at undgå misforståelser skal du sikre dig, at alle aftaler og ændringer mv. er noteret, på din ordrebekræftelse!

4.​ Ændringer:

Du har mulighed for at ændre din ordre, herunder menu og antallet af kuverter, i indtil 8 dage før datoen for arrangementet. Herefter er antal og ordre bindende!​ Har du modtaget en ordrebekræftelse, men ønsker at annullere din ordre, skal det ske skriftligt på mail Alen@akslush.dk  

5. Betaling:

Du vil modtage en faktura pr. mail i ugen op til dit arrangement! Når du betaler via netbank, skal du venligst bruge Faktura nr. som er oplyst øverst på din faktura.

Det er ikke muligt at betale fakturaen kontant på selve dagen medmindre du laver en aftale herom, forinden. Hvis du betaler restbeløbet kontant på selve dagen, skal du have lige penge parat, da vi ikke har byttepenge med!

6.Grill mester skal du selv afregne inden han/hun forlader stedet!

Du kan betale Grill mester kontant. Der afregnes kr. 300,- pr/time (+ en time til transport mm) regnet fra ankomst til han/hun forlader stedet. Er du en virksomhed med CVR nr, er det muligt at betale for Grill mester via faktura.

Vi kan også stille andre hjælper til så som serverings personale og en hjælper til grillmester betaling for dem aftales nærmer.

7.Allergikere:

Vi laver ikke speciel kost til allergikere, da det kan være forbundet med stor risiko for allergikeren, ved selv den mindste fejl. Allergikeren kan nøjes med at spise de dele af grillmenuen der ikke indeholder “allergiprodukter”. Spørg gerne vores Catere til råds om indholdet i vores grillmenuer. Allergikeren er også meget velkommen til selv at medbringe egne retter, som vi naturligvis gerne tilbereder på grillen, hvis det kræves.

8.Forhold:

Vi ser helst, at der er maks. 25 m afstand fra parkering til der hvor udstyret skal placeres. Adgangsforholdene skal være uden umiddelbare forhindringer (trapper, kældergange, skråninger, bevoksning, hegn mv).

Det er dit ansvar at sørge for, frie adgangsveje og parkeringsplads samt parkeringstilladelse til vort personales bil, maks. 3500 kg (og evt. trailer).

Du skal sørge for, at der er en kontaktperson til at lukke vort grillpersonale ind ved ankomst. Vi skal have adgang til køkkenforhold, som vi i lettere grad vil benytte os af (primært ovn og opvask). Oplys os derfor gerne, hvilke faciliteter der er til rådighed når du bestiller. Det er naturligvis en forudsætning, at disse forhold er i god hygiejnisk stand.

Det er ligeledes dit ansvar at anvise os en placering, hvor underlaget kan tåle fx fedt, smuds, gløder mm. Vi kan ikke holdes ansvarlige for rengøring, reetablering og/eller erstatning af underlaget fx fliser, træterrassebrædder o.lign.

Der skal være en person til stede, som kan hjælpe til med at bære grillen, hvis omstændighederne kræver det, ellers kan vi tage en hjælper med som vil hjælpe os med at opstille mm. Naturligvis mod et gebyr. Har du spørgsmål hertil, er du velkommen til at kontakte os.

Vi medbringer altid pavillon til at stå under uanset vejret, pavillonen måler 3 x 3 meter. Endvidere medbringer vi selv. Vores grillpersonalle ankommer 2-5 timer før forventet spisetid, afhængig af menuen og vi går ikke før alle, er færdige med at spise – hvilket forventes at vare ca. 2 timer afhængig af menu.

Bliver I mere end ½ time forsinket i forhold til det spisetidspunkt, som er oplyst på din ordrebekræftelse, skal du være opmærksom på at Grill mester kan være nødsaget til at slutte tilsvarende tidligere!

Du skal selv sørge for emballage til evt. overskydende rester. Vi afhenter grillen umiddelbart efter vi er færdige og for at kunne transportere grillen, efterlader vi de resterende briketter/gløder i en foliebakke på stedet, som du den efterfølgende dag kan bortskaffe sammen med affaldet, som efterlades i en Dropbucket – vær dog opmærksom på tilbageværende gløder!

Skal arrangementet foregå et offentligt sted f.eks. park eller strand skal du sørge for at indhente de nødvendige godkendelser hertil.​

Hvis vort grillpersonale skønner at forholdende ikke tillader at grille, forbeholder vi os retten til ikke at udføre opgaven, uden omkostninger for os.

9.​Rengøring:
Du skal hverken bekymre dig om rengøring af grillen eller om opvask af skåle, fade osv – alt hvad vi har med, gør vi selv rent.

10.​Garanti:
Vi medbringer tilstrækkeligt mængder af råvarer til det bestilte antal kuverter og garanterer, at der er mad nok til alle gæster med forbehold for, at det i nogle tilfælde kan hænde at gæsterne spiser dele af den bestilte menu op. Vi efterlader alle overskydende ”rester” af den tilberedte mad til dig. Vi forbeholder os dog retten til at tage emballeret varer med retur.

11.​Data:
Alle de oplysninger vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Da bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i 5 år. De vil ikke blive solgt, videregivet eller på anden måde overdraget til tredjepart. Som registreret har du altid ret til og mulighed for indsigt, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering. Hvis du har spørgsmål, er du altid meget velkommen til at skrive eller ringe til os. Som ny kunde vil du automatisk modtage nyhedsmails med vores seneste nyheder og tilbud, hvilken du selvfølgelig kan afmelde til enhver tid.

Telefontid:

Mandag til torsdag:

Kl: 13 – 17

Fredag - lørdag

Kl. 12 – 19

Søndag

Kl. 12 – 16

På grund mine skiftende arbejdstider, sæson travlhed kunde besøg m.m. vil det være bedst at sende en sms/e-mail med tidspunkt jeg kan træffe dig på. Jeg svar sms så hurtig jeg kan.

Anmeldelser

Det siger vores kunder

★★★★★​

"Super god service og lækkert mad. Kan anbefales til familie eller firmafest."

Ajdin Alibasic

★★★★★​

"Absolut perfekt mad og service, intet at sætte en finger på. De kan klart anbefales 👍 "

Stephan Schjoldager

★★★★★​

"Vi har brugt AK event indtil videre 3 gange. Altid virkelig god service og rigtig god mad så intet at sætte en finger på. Kan 100% anbefale Alen og hans medarbejdere."

Helle Klaris

AK Event catering

Skelvangsvej 137, 8920 Randers NV

CVR: 44045443

(Bemærk: Personligt fremmøde samt ekspedition på ovennævnte adresse ikke er muligt.​)

Telefon tid: kl. 13:00 - 17:00

Kontaktinformation

Telefon: 52 30 27 71 (SMS)

E-mail: alen@akslush.dk

Besøg: Facebook

Skal jeg ringe dig op?

Bestil et opkald, og så ringer jeg dig op. 

alen@akslush.dk

Mails besvares alle dage.